úterý 19. února 2013

proužkovaná...








Látky se mi někde toulají, přepadl nás "moribundus" a tak se ploužím od ničeho k ničemu. Potěšila mě ale zásilka s obalem na květiny a stínítkem, které jsem koupila ve slevě.
Kamarádka mě při poslední návštěvě potěšila starou krejčovskou pannou, bohužel noha je prolezená červotočem (zatím se snažím ji vyléčit), přesto mi to nedalo a postavila jsem ji na nevyužitý stojan na květiny. Jak ji naaranžovat? Je to panna, ale pán, šaty na ni dávat nebudu. Něco, co nás vystihuje. Prak je z dětství mého manžela a je fakt moc krásný a myslím, že i funkční. Koukla jsem do skříně a zjistila, že proužek u mě vede ve všech barevných kombinacích, nevím, už si jej vybírám tak nějak podvědomě.
Do obalu jsem dala látkovou magnolii, mmt jedna z květin, které se u nás nedaří-škoda. Určitě, živá kytka by byla lepší, ale věřte, na tomto tmavém v zimě profukujícím místě mi květiny hynou.

Pěkný den.

2 komentáře:

P. řekl(a)...

vypadá super, Ladi :-)

Laďka Pechal řekl(a)...

jj, také jsem si ji zamilovala ;-)