čtvrtek 14. února 2013

This...



Kabelka This. Venku mrzne, nosy jsou červené, od úst stoupá ledová pára... Přesně čas pro poklidné šití v teplé místnosti, provoněné vonnou svíčkou a čajem s vůní skořice.
Kabelka pro nenáročného člověka, přesto dělaná poctivě s ozdobnými sklady, vlnitý vzhled kapsy vytvořeným pomocí kédru, přesně tak, aby ruka do kapsy jen vplula, zapínána na malou klopu a dotvořena malým buttonkem pečlivě obšitým. Celá tato maličkost připomíná východ slunce.

Uvnitř najde 3 kapsy z toho jednu zipovou, celkové zapínání na zip, 2 karabiny + zkracovací vyztužený popruh.

Laraffa se zasekávajícím N na klávesnici

6 komentářů:

Korfela řekl(a)...

ola ola Laďko .. jo jo mám doma asi 4 látky z této kolekce .. je tak živá a pestrá ... kabeluška je jak rozkvetlá louka ... krásná

Larafara řekl(a)...

Děkuji Korfelo, pochvala od Tebe fakt potěší

Čarodějka řekl(a)...

Nádherná kabelka jako bych se viděla jak mi to s ní sluší.

Larafara řekl(a)...

jů už i čarodějky mi dávají pochvaly, to se mám ;-)

Zuzug řekl(a)...

Juuuuj, to je krasa, uzasny strih, latky, vypracovanie. Ako vzdy skvela praca!!!!

Larafara řekl(a)...

Zuzu, střih je sice můj, protože si nedovolím dělat podle cizího, ale inspirovala jsem se Bellet, u které jsem se naučila kabelky šít.