pondělí 18. března 2013

Opasek na cokoliv...


Opasek na zahradní nářadí, nebo cokoliv, co potřebujete mít po ruce. Nedalo mi to a musela jsem ušít něco pro ty, co mají rádi práci na zahradě. Přece chceme, aby nám to slušelo vždy a všude ;-) a jestli jej použijete na zahradu, či na malířské potřeby, to už je na každém.

Laraffa očekávající jaro

9 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Ten je super!!!

majdalena řekl(a)...

Jůů ten je boží!

Laďka Pechal řekl(a)...

Děkuji za milé komentáře ;-)

KatkaB řekl(a)...

Laďko, je to naprosto perfektní...Psala jsem Ti na FB..Strašně moc se mi to líbí:-))

M.A.R.K.I řekl(a)...

Laraffko, to je nádhera ..... fotky jako z katalogu ..... fakt krása .... moc hezká kombinace barev !!!!! Marki

Ajka řekl(a)...

Týý jo, ten je bezvadný! A klobouk k němu, paráda:-)
Ajka

Laďka Pechal řekl(a)...

No vy mi dělátě radost, zastavíte se a ještě si uděláte čas něco napsat ;-). Děkuji

P. řekl(a)...

Ten je boží!! :-)

P. řekl(a)...

No ten je skvělý, Ladi :-)