čtvrtek 4. dubna 2013

Radost






Set Radost, kabelka, kosmetická taštička, náramek:
Kabelka vznikala v době slunečních dnů a rozvíjejících se pupenů. Látka z kolekce Echino Jaro 2013 mi učarovala a jak jsem se na ni těšila, vznikl nápad pro kabelku větších rozměrů, přesto tvarově jednoduchou. Svými rozměry pojme nejen spisy, notebook či svetr pro chladnější večery, ale třeba spoustu věcí pro děti. Navíc je obohacena ladící taštičkou na drobnosti, kosmetiku, nebo doklady a spolu s náramkem, kterým díky variabilnímu nastavení můžete ozdobit zápěstí, nebo kotník.

Laraffa s radostí

6 komentářů:

majdalena řekl(a)...

Vau, úžasný set! Já se bojím Echino objednat z jednoho prostého důvodu, že už ho pak budu chtít furt a ona je to docela drahá sranda, ale výsledek v tvém podání opravdu stojí za to...KRÁSA.
Pa Majda

Olive řekl(a)...

Už jsem tu kabelku viděla včera někde na FB a je krásná. Moc se povedla a to šití je taky perfektní. Dlouho mě žádná takto nenadchla.

Janusa řekl(a)...

Nádherný set!!!

Laďka Pechal řekl(a)...

Děkuji za každé slovo ;-). A Majdalenko, máš pravdu, ono je to opravdu krása šít z takových látek, člověk se pak snaží, aby nic nezkazil.

Ajka řekl(a)...

Dokonalá, naprosto dokonalá....
Ajka

Laďka Pechal řekl(a)...

;-)