neděle 19. května 2013

Užíváme... aneb mňau...


 Neděle, čas oddechu a klidu, měla jsem v plánu lenošit a užívat si ticho, holky se pěkně hrály, nevydržela jsem a ušila jim závěsy z dlouho očekávané látky, kterou si holky vybraly už před vánoci, tento týden dorazila, je skvělá, plná mňoukajících koček. 

Děkuji Melluzinko, čekáni stálo za to.


 Někdy hoodně dávno jsem četla, že by měla mít rodina nějaký rituál - jako např. sobotní pečení bábovky, nebo nějaká společná činnost, protože to jsou ty chvíle, na které v dospělosti rádi vzpomínáme. Uvědomila jsem si až včera, že jeden takový rituál máme a tím je sobotní kytka a ubrus na jídelním stole. Holky natrhají kytku, něco přidám ze zahrádky, pak běží a vybírají, který ubrus dnes...

 Houpání v závěsném sedátku je příjemné v každém věku.


hraní...


Plachetnice pro malého námořníka. Vyplouváme...

Užívejte... my budeme

7 komentářů:

Barborka řekl(a)...

Ty na čo siahneš, všetko premeníš v krásu ;) My teda žiaden taký poetický rituál ako vy nemáme, iba ak nedeľný obed presne o 12:00, kedy všetci musia nechať iné činnosti a zasadnúť spoločne ku stolu. Ale hlavne, že sa máme radi a "užíváme", že?!

BOHDA řekl(a)...

MOC HEZKÉ ŠITÍ.
ZAVĚSY JSU PARÁDNÍ.
PŘEJI PĚKNÉ A POHODIČKOVÉ DNY.
BOHDA

Korfela řekl(a)...

ano krásné vzpomínky na domov ... ;-)

Amelie řekl(a)...

krásné fotky a nádherný rituál.

Lenka/Lilienka řekl(a)...

Překrásný příspěvek, takové nějaké vzpomínkové kouzlo z něj zavanulo :-)

Laďka Pechal řekl(a)...

Jsem moc ráda, že se Vám všem u mě líbí.
Barunko, vždyť to je také rituál ;-).

Bohdi, holky z nich měly fakt radost.

Korfelo, uvidíme, na co budou vzpomínat, třeba si na kytky ani nevzpomenou :-))).

Amelie zdravím.

Leni možná, že jo, mamka pekla vždy o víkendu báječné koláče, to jsem si teď vzpomněla.

a užíváme i dnes...


P. řekl(a)...

Laďi, krásné fotky, krásné věci..vždycky mě to u tebe, tak něžně pohladí :-).

Krásné dny, Pavla.