neděle 16. června 2013

A může za to Erika ;-), aneb válí se ti tu takový parádní sedací pytel...



Kamarádky jsou někdy skvělý motor k dodělání věcí, do kterých se vám nechtělo. První vznikl sedací pytel modré barvy plný polystyrenových kuliček, poté jsem si usmyslela, že na něj udělám povlak, přece musí být i praktický. 

No jo... a stalo se... jenže..., původní zamýšlené zapínání s kroužky do kříže se ukázalo jako nepraktické, pěkně nedrželo tvar a modrá látky se držela všude, jen ne v povlaku. Skončil tedy v místnosti, kde nic není, jen pár oblečků v krabici po holkách. 

Kamarádka mi při návštěvě krásně upřímně řekla, jak se mi válí parádní sedací pytel jen tak, který se jinde prodává za spoustu peněz, jestli to není škoda.

A tak jsem se zdravě naštvala a všila do pruhů zip, který jsem později všila do prošívání, tak aby nikde nic nešlo moc poznat. Kovové dírky jsem ozdobila mašlemi ze zbytků látek.

Musím říct, že z výsledku jsem měla radost a naše holky ještě větší, už se na něm povalují a převalují...



Laraffa jen tak


5 komentářů:

Korfela řekl(a)...

Laďko, jj to je přesné .. kamarádka občas pěkně popostrčí tím správným směrem ;-)

Pytel je super věc

Lenka

Laďka Pechal řekl(a)...

;-) určitě

Barborka řekl(a)...

Laďko, Tvoj blog ma baví čím ďalej tým viac a to hlavne vďaka fotkám a takému odtlačku Tvojho umeleckého ducha do všetkého toho aranžmá, čo na fotky chystáš... je to všetko prekrásne. Niekedy by som si priala vidieť svet Tvojimi očami ;)

Laďka Pechal řekl(a)...

Vohou Barunko, to se ti tak dobře čte hehe. A chystám, to máš pravdu, vždy aspoň kousek domu kvůli tomu uklidím hehe.
Klaním se Laďka

Ajka řekl(a)...

Byla by věčná škoda ho nedokončit:-))
Ajka