středa 26. června 2013

Kabelka Okay

Kabelka Okay je pro Iri, "digiscrapbookařku" tělem i duší. Holku, která věří tomu co dělá a dělá to dobře. Jednou mi napsala, že by chtěla kabelku - takovou sportovní, víš, ten oblý tvar a zbytek nechám jen a jen na tobě. 
A je tu, kabelka sportovní (do města, či do polí...), přesto odlehčená vzorem Echino látek, s originální půlkruhovou zipovou kapsou s aplikací, se stahovacím pásem a vevnitř se ukrývají další tři kapsy s karabinou na peněženku či klíče. Náramek nesmí chybět.

A protože od září nastupuji do práce, uvědomila jsem si, že bych si měla i pro sebe nějakou kabelku ušít, takže jakou? 

Laraffa sluneční, i když prší.

8 komentářů:

Jana řekl(a)...

Krásná....

P. řekl(a)...

Nádherná, svěží a originální Ladi, ty to ale jinak ani neumíš :-)

Irena Dvořáková řekl(a)...

Překrásná, originální, už ji chci mít doma!!!!! Moc moc děkuji, Iri

Veronika Auka V. řekl(a)...

Jééé, ta je fakt boží...úplně můj styl...krásná!

Zuzug řekl(a)...

Bombová kabelečka, dokonale si ju vymakala. Majiteľka bude šťastím bez seba.
A teším sa na tvoju kabelku do práce, určite bude úžasná ako poznám tvoju tvorbu.
Zuzana

Laďka Pechal řekl(a)...

Těšila mě vaše návštěva a ještě víc, že jste napsaly. Krásný den L.

Mimoska řekl(a)...

Fíííha, tož ta je do detailu vymazlená! Látky jsou bohouské a to provedení luxusní:o). Děkuji Ti drahá moja za milé zastaveníčko a zanechání slov hřejivých u mě na blogu;-D. Potěšilo mě to! Fanfárový letní víkendík plný rozmarného skotačení v polích či lukách rozkvetlých;=). Čmuky kuky na virtuální dovi Míša

Ajka řekl(a)...

Pááni, tak ta je perfektní:-)
Ajka