úterý 4. června 2013

Když prší...


 
A může za to chybějící kovová galanterie...
Ano, ano, právě díky tomu jsem odložila rozešité a koukla do rohu, kde na mě vykukoval "strašák", "bobek" jsem koupila ve slevě před necelým rokem, měl poničený stříbrný potah, cena mě přesvědčila o tom, že si jej mám vzít. 
Chuť najednou rostla a tak jsem přemýšlela, čím jej potáhnout, přece jenom mám v šírně i nějaké látky, které mají svůj původ neznámí. Á našla jsem riflovinu, pouštěla, vysrážela jsem ji, barva chytala kde se dalo, i na nehtech se držela - hehe, na kabelku opravdu nevhodná. 
Pak už jen stříhání, nýtování, šití, polstrování, ještě jsem ušila polštářek na oživení a jak u nás říkáme "bobek" může sloužit v předsíni i jako němý sluha pro časopisy na verandu.

Nakonec jsem potáhla ještě rám ve kterém mám moc krásné plakáty. 

A kdyby někoho zajímalo: Látka na podnožku - co dům dal - riflovina, látka na polštářek je od   Etsuko Furuya (Echino), kolekce Echino Ni-Co 2013,
obrázky od: Booback 

Jedna Klárinka, jeden úklid, jedno zrcadlo...

Laraffa v dešti

1 komentář:

PaB řekl(a)...

Fíííha, supééér nápad a těch kapes!