úterý 18. června 2013

Květinový...

 Víc květin jsem snad doma neměla, pivoňky jsem si přivezla od mamky, jsou to nádherné květiny. Nedávno jsem četla, že v Číně jsou něco, jako u nás růže a pozor, pokud nemáte doma dcery na vdávání, neměli by jste mít doma obrázek těchto květin, to prý přináší rozpad vztahu a naopak, když jsou v domě dcery přivádí do domu ženichy ;-).
Látku na ubrus jsem si nedávno objednala pro radost a řeknu vám, je krásnější, než jsem doufala.



A tyto růže jsem si dovezla také od mamky a protože vím, jak má růže ráda, vyfotila jsem je a při nejbližší příležitosti je dám vytisknout na plátno a poslouží mi jako skvělý dárek.

Laraffa květinově rozmarná

3 komentáře:

Barborka řekl(a)...

Aaaach, ten obrus, ten je! ;)

Veronika Auka V. řekl(a)...

Nádherné kytičky...taky miluju pivoňky...jen škoda jejich rychlé pomíjivosti...

Laďka Pechal řekl(a)...

Barunko, že...

Veroniko je to pravda, dávám do kytky vždy různé fáze - poupě, nakvetlou a rozkvetlou a pomalu ubírám ;-)