úterý 9. července 2013

V letu...

 
Čepice s náramkem, potřebovala jsem nedávno na jedno stanování rychle čepici, nestihla jsem ji ušít, dnes byl den, který mi dovolil nejen vyvětrat peřiny, zavařit třešně, ale i došít čepici. Vzadu se dá stáhnout a vložit culík. Také jsem si koupila látky na sedáky, které se chystám šít 4 roky, víra je někdy důležitá ;-). 
Jahody, jak my říkáme z pařezu, už zrají.
Pro potravu ducha jsem stihla přečíst i pár stránek z knihy a chystám se pokračovat.
 
 
 
Štěstí...
(Muška jenom zlatá...druhou část básně od Heyduka mám raději)
 
 
A malé nakouknutí do celého měsíce...
 
 
A pro zasmání, mě tu fakt nemá kdo vyfotit...
 
Laraffa učící se mít otevřené srdce.

8 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Pěkné nakouknutá Ladi:-)
Ajka

Laďka Pechal řekl(a)...

Ajko, ty jsi taková krásná návštěva ;-). L.

Zuzug řekl(a)...

Jeeeej, nádherná čiapka a tá Echino látka jej fakt pristane!!! Takúto čiapku plánujem ušiť pre mojich chalanov už pol roka, šila si podľa nejakého návodu?
Zuzana

Zuzana Mikolajova řekl(a)...

nadherna capica a krasne Vam pristane... nadherny vyber latok... :D Zuzka

Laďka Pechal řekl(a)...

Zuzko šila jsem podle sebe, jak se říká "z hlavy". A manžel ji při prvním pohledu ohodnotil jako pracovní čepici :-))). Není nijak těžká, pruh látyka vlužený do kruhu a vzadu vykrojené místo na stáhnutí, obohacené stahovacími pruhy. No a ještě všitý kšilt.

Laďka Pechal řekl(a)...

Zuzano děkuji, jj echino je prostě skvělé.

Laďka Pechal řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Jana řekl(a)...

nádherná...a sluší!