pondělí 19. srpna 2013

Jaké je to mít sestru?


Dnešní, holky "kramařily" ve skříních. A když jsem je tak po očku pozorovala, napadlo mě, že mít setru musí být někdy príma.

Laraffa chřipkující.

6 komentářů:

Lucie řekl(a)...

Ahoj, Laďko! Holky jsou prima dvojka - je to super! Já mám 29 let bráchu, díky kterému jsem získala skvělou sestru (jeho ženu). Nejen oni dva se hledali, ale i my dvě. Takže můžu konstatovat - mít ségru je děsně prima!!!!!!!!!!!!! Zdraví Lucka Lumpice

Amelie řekl(a)...

Někdy je to prima, ale často (v pubertě) je to tragédie. Ty nekonečné hádky fakt nemusím.

Barborka řekl(a)...

To sú bomba fotky, Ladi, to by si holkám mala dať do rámečku ;)

Laďka Pechal řekl(a)...

Holky je to tak, neříkám, že se občas neperou (a to nejsou ještě v pubertě hehe).
A do rámečku? Barunko ty jsi u nás dlouho nebyla, my v podstatě nemáme v rámečcích nic jiného, teď jsem sesmolila i kalendář a bude opět jen s jejich fotkami. Prostě to nejde jinak ;-)

P. řekl(a)...

Ty brýlky jsou boží a holky a fotky taky!!

Laďka Pechal řekl(a)...

;-)