sobota 17. srpna 2013

Na papuče či bačkůrky a svačinku...





V Klárčiném seznamu do školy byl uveden obal na papuče a ubrousek na svačinku.



Látku si Klariska (jak jí ráda říkám) vybrala sama a protože jsem člověk praktický a nechtělo se mi z takové krásné látky ušít jen obyčejný pytlík, ušila jsem "něco jako pytlík, něco jako batoh". Je vyztužen, s kulatým dnem, na stahování, která volně navazuje tak, aby se dal nosit i jako popruhy, nebo může sloužit jako ucho na přenášení.

U ubrousku si možná říkáte proč je tak prošitý a proč má zapínání, i u něj jsem myslela na to, jak děti neradi skládají ubrousky, takže jsem jej také vyztužila, tak aby byla mezi výztuhou mezera a mohl krásně navést - tady, tady přehni a poté zapni a je uklizeno, nikde se snad nebude válet pokrčený ubrousek.



Laraffa Klarisce.

4 komentáře:

Martina Škutková řekl(a)...

Tak to bude frajerka ale :-). Moc hezké - půjčuji si inspiraci pro budoucí :-)

Laďka Pechal řekl(a)...

...pro budoucí? určitě ;-). Děkuji za milou návštěvu. L.

Zuzana Mikolajova řekl(a)...

nadherne - krasna praca, cely blog obdivujem :D

Laďka Pechal řekl(a)...

Zuzano, děkuji za milé zastavení ;-)