pondělí 26. srpna 2013

Novoty

Pořád mě drží zútulňování našeho domu, dnes dorazil koberec, který jsem koupila díky velkým slevám a je přesně takový, jaký jsem si představovala, přesto, mohla jsem být odvážnější a vzít ten žlutý hehe.
Zkrátila jsem nějaké kalhoty kamarádek a všila zip do bundy.
Dlouhou dobu jsem se dívala po nějaké kříži, mám ráda krásnou řemeslnou práci, přesto mi to nedalo a udělala jsem si takový "svůj" styl. Oloupala jsem krásně křivou větev, obrousila a natřela, poté jen svázala a pověsila. 

Laraffa cikcak

4 komentáře:

P. řekl(a)...

Taky právě zútulňuju. Máš to krásné a tvé fotky miluju!

Laďka Pechal řekl(a)...

Ahoj Pavli, včera jsem se u tebe zastavila (alespoň virtuálně), koukala jsem, koukala, krátí se nám to, že... ale těším se už ;-)

Barborka řekl(a)...

Ladi, už to asi nie je aktuálne, ale prípadne sa možno bude do budúcna hodiť... my sme mali svadobný krížik od tohoto pána http://www.musinsky.sk/Drevenekrize/slides/Kolekciakrizov2007/index.html a poradila som ho i kamarátke. Má krásnu prácu. No Ty mu už asi konkuruješ :D

Laďka Pechal řekl(a)...

Hehe, určitě nekonkuruji, děkuji za krásnou inspiraci ;-)