úterý 17. září 2013

Do chodby? ... uvidíme


Chtěla jsem již dlouho sérii obrazů, nedávno jsem se inspirovala jedním blogem (moc ráda bych hodila odkaz, ale hlava děravá si nemůžu vzpomenout na název), kde měli v chodbě obří sérii fotek a tak mi to nedalo a udělala jsem vlastní pojetí.
Nápisy dolů, nahoru mají různé významy - máme totiž zázemí v patře, takže návštěvy jdou u nás nahoru a protože raději návštěvy přijímám, než "vyháním", nápis dolů je daleko menší.
Další významy už jsou nasnadě, jednou je člověk nahoře, jednou dole a samozřejmě cesta nahoru musí být vyznačena víc ;-).
Fotky holek nebudu komentovat, ty jsou prostě moje...
A teď už jen našetřit na velké tisky...



Varianta - Pop Art
Laraffa obrazem.

4 komentáře:

M.A.R.K.I řekl(a)...

Ladi, krásné fotky .... tvé chodbě budou určitě moc slušet .... Marki

Korfela řekl(a)...

splněné představy jsou dobré .. mít představu a cíl je fajn ... ;-)

P. řekl(a)...

Ladi, boží!!!!

Laďka Pechal řekl(a)...

děkuji holky, těším se na výsledek, i když to bude trvat dýl... pěkný dnešní den L.