pátek 6. září 2013

S úsměvem...



Kabelka S úsměvem je moje, moje, moje. Šitá do práce, na deštník, peněženku, nákupní tašku, kosmetickou taštičku a další nezbytnosti, které každá žena u sebe musí mít...
Je ušita z oblíbeného Echina, klopa je s hlavní částí propojena červeným knoflíkem, jež vidíte díky rafinované díře v klopě. Vnější kapsa je výpustková zipová (pod klopou), vevnitř pak dvě menší kapsy na mobil atp. + karabina na peněženku. Zapíná se zipem a klopa aktovkovým zapínáním. Dno je oválné a popruh kožený, odepínací.
 
Laraffa s úsměvem.
 
Echino látka od Veselé jehličky, popruh od Látek pro vás

19 komentářů:

Amelie řekl(a)...

je moc hezká

Laďka Pechal řekl(a)...

Amelie děkuji ;-)

Zuzug řekl(a)...

Teeeeeeeda, to je nádhera, úžasný nápad tá dierka s kamienkom, ak je tvoj vlastný - veľká poklona!!!
Strih si si navrhla sama? Ta kabelka je božská, som z nej taká hotová, že najradšej by som si hneď takú ušila.
Môžeš byť na seba veeeeľmi pyšná!!!
Krásny víkend
Zuzana

Laďka Pechal řekl(a)...

Zuzko nápad s propojením je můj vlastní (i když, pokud jsi někde něco podobného viděla, ke mě se to zatím nedostalo heh).
Střih je můj, ještě mám na stole neuklizený popsaný papír.
A šij, šij, dnešek mám díky takové kabelce veselejší, ty to jistě chápeš, jak to myslím.
Pozdravení posílám L.

sedmives řekl(a)...

Ach, ta je krásná. Taky by se mi hodila. Navíc pro Echino mám slabost, škoda, že je tak drahé.

Laďka Pechal řekl(a)...

Děkuji, jj látky jsou dražší, ale na tuto mi stačilo 0,5m vnitřek kabelky už je z jiné látky ;-).

M.A.R.K.I řekl(a)...

Ladi, to je nádhera .... moc se mi líbí ta vychytávka s knoflíčkem .... Marki

Barborka řekl(a)...

Fuuuha, to je pani kabelka! Taká praktická, čo bude pasovať ku všetkému a pritom nie je nudná. Zase jasný Laraffovský rukopis, teda s nápadom, originálna, nevšedná ;)

Laďka Pechal řekl(a)...

;-) Barunko

Laďka Pechal řekl(a)...

;-) Marki

MyWay řekl(a)...

Pane bože, dokonalá je, si profík. Gabi.

Laďka Pechal řekl(a)...

MyWay ;-)

Ajka řekl(a)...

Laděnko je krásná....
Ajka

Janusa řekl(a)...

Laďko, je naprosto dokonalá, jak já normálně ty jeleny nemusím (jj, dětství v myslivecké rodině...), tak tohle je tedy kousek :-))

vexa řekl(a)...

No tak to je parádní kousek! Krása!

PaB řekl(a)...

Nádhera!!! ....jako vždy od Tebe, Tvůj styl zbožňuju, vždycky se mi přesně trefíš do noty!

PaB řekl(a)...

Nádherná♥ zbožňuju Tvůj styl, vždycky se mi přesně trefíš do noty!
Malý červený bod v podobě knoflíčku a jak to dodá kabelce ten správný šmrnc!!!
Pavlína

Laďka Pechal řekl(a)...

Děkuji všem, musím přiznat, že je to první kabelka, kterou zkouším na sobě, co vydrží a zatím drží dobře a to ji fakt nešetřím ;-)

vitiahoffmann řekl(a)...

super, zveme Vás, jako talentovanou ženu na www.zitolo.cz, akce do 1.3. 2015 více info na email; cz@zitolo.cz