neděle 6. října 2013

žlutá, červená, zelená, hnědá, oranžová...

 
Náročnější náplň tohoto týdne mě dovolila pouze řešení chodu domácnosti, práci, trochu hraní se Šárinkou a učení se se stále ještě nemocnou Klárkou. O to větší radost jsem dnes měla, když si vzal děti David na ryby.
Trocha tvoření dokáže člověku zvednou náladu, dobít jej a vyloudit úsměv. Popíjela jsem čaj, který mi přišel spolu s obj. látkami od Míši, nasávala vůni podzimu.
Kdeco už na zahradě zmrzlo, stačí přimhouřit oči a najednou vidíte tolik kytek, větví, listí... nezbytnosti, k vytvoření třeba takové jednoduché "květinovolistovovětvičkovodýňovojablíčkové" aranže. Jako základ mi posloužilo staré stínítko ze světla.
 
Krásný podzim.
Laraffa s hudbou v uších
 

2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Jé, Ladi to je nádhera....
Ajka

M.A.R.K.I řekl(a)...

Laděnko, moc krásná "aranže" ..... a ta mísa !?!?!? Waw, zelenou miluju .... a v porcelánu obzvláště....pa, pa Marki