neděle 12. ledna 2014

už proudí...


Tento obrázek je od obou našich holek, není nad dětskou fantazii...  Slepila jsem rozbitý rám a udělala látkovou paspartu, přišila tři knoflíky a přetřela obrázek barvou na decoupage.

 V mé šírně se nějak zastavila energie, jednoduše řečeno, byl tam čurbes. Úklid přinesl "ztracené" věci a vůni. Přišila jsem utržené nohy hračkám, zašila díry na kalhotech...
a už proudí...

housky, upečené jsem je nestihla vyfotit...

Laraffa hledající klobouk

5 komentářů:

kakaová kočička řekl(a)...

teda nejen ty housky vypadají výborně ! nějaký osvědčený recept? :)

Laďka Pechal řekl(a)...

Kočičko kakaová s jménem k nakousnutí ;-), tady recept:
0,5 kg hl. mouky
250 ml mléka
100 ml majonézy
1 lžička soli
1 lžička cukru
droždí - používám klasické, ale jistě může být i sušené.

Postupuji jako při kterémkoli kynutém koláči ;-)

VERONIKA řekl(a)...

Jů, ten obrázek je přímo umělecké dílo! Nádherná kočika (nebo tygřík?:-) ... no ať tak, či onak, takovouhle šelmičku bych si taky hnedka někam pověsila:-)
ŠIKULKY!

Laďka Pechal řekl(a)...

Veroniko, prý je to kočka, také jsem se ptala a Šári mi s nechápavým pohledem hned odpověděla (jakože, to přece musí každý poznat) :-)))

Korfela řekl(a)...

Laďko .. oprava oděvů mi kupodivu svým finišem vyčistí šití i myšlenky a dá chuť a prostor do nového :-D zajímavé ...