neděle 16. března 2014

Zkuste to také...


Jsem ráda, že přišla příležitost fotit pro radost a ještě tak krásné věci. Tyto byly pro mě nej...

A nádherné šaty, pletené věci atp. najdete u My Handmade - Kačku už znám spoustu let a Magda je neuvěřitelně precizní v tom, co dělá...

 
jedna "mobilní"

Tento týden byl týden bez PC, krom toho v práci, to bych asi neukecala heh, i když..., ne to by nešlo.

Tu spoustu času, které jindy probendím jsem věnovala holkám a tomu, po čem jsem už delší dobu pokukovala. Shlédla jsem krásný film Jíst, meditovat, milovat, v hlavní roli s Julií Roberts, se mi tam fakt líbila, doteď jsem ji měla za herečku střelených ženských, beru zpět ;-).
A pro navození atmosféry, tu píseň Josh Rouse - Flight Attendant / eat pray love soundtrack.

A zápis s mého deníku:
2. DEN
Vymodelova mi úsměv,
úsměv na tváři,
vymodelovala mi úsměv...
... a hlídala
Mračení neznala...
Šárinka.


Laraffa paragrafy hltající

Žádné komentáře: